pagina intro afbeelding
Onze klanten

Een gezonde balans in het hele onderwijs

Wij ontzorgen opdrachtgevers met financiële en HR-administratie zodat deze organisaties zich kunnen richten hun eigen taken.

Onze doelgroepen

Concent is voornamelijk gericht op dienstverlening aan onderwijsinstellingen voor Primair Onderwijs, Voortgezet Onderwijs en Kinderopvang. Met op maat gemaakte administratieve oplossingen ondersteunt Concent bovengenoemde organisaties in het leveren van betrouwbare dienstverlening gericht op passend advies en hoogwaardige producten waar organisaties echt wat aan hebben.

Onze klanten

Maak kennis met onze verschillende klanten

De voordelen

Waarom kiezen voor Concent?

pagina intro afbeelding

Betrouwbare en fijne samenwerkingspartner

Focus op verbinding en kwaliteit

Ondersteunend advies

Deskundige en vaardige medewerkers

Samenwerken aan financieel stabiele scholen

Actuele persoonlijke dashboards

PowerBI en AFAS

Goede helpdesk en support

Met Concent hebben we een partner die doet wat is afgesproken en beloofd. Concent kijkt gezond kritisch met ons mee naar de bedrijfsvoering van onze organisaties en geeft passende adviezen. Daarmee zijn ze méér dan ‘een administratiekantoor’!

Gert van der RheeCollege van Bestuur De Drieslag

Stichting SchOOL is sinds 1 januari 2011 aangesloten bij Concent. In al die jaren zijn de contacten met de directie en medewerkers daar altijd heel goed geweest. De lijnen zijn kort en vragen worden snel en adequaat beantwoord. Dit geldt zowel voor het personele als financiële gedeelte van de administratie. Ook is Concent bereid mee te denken over oplossingen voor het maken van overzichten om bepaalde gegevens inzichtelijk te maken.

Arjan PruijssenMedewerker PSA Stichting SchOOL

Concent is een administratiekantoor dat meedenkt met de klant en deskundig en pro-actief is. De medewerkers zijn toegankelijk en prettig in de omgang. Kortom, als Ante-medewerkers zijn we zeer tevreden met ons administratiekantoor.

Hein VogtBeleidsmedewerker financiën en huisvesting stichting Ante

Wij zijn als Voila heel tevreden over de dienstverlening van Concent. De samenwerking met de medewerkers ervaren wij als heel natuurlijk en adequaat, het voelt alsof ze onderdeel vormen van onze organisatie. Het systeem waarin we werken sluit goed aan bij de praktijk. In de wisselwerking weet Concent steeds weer te vernieuwen om nog beter aan te sluiten bij wat wij als organisatie nodig hebben. Concent denkt daarnaast echt met ons mee. Tot slot is Concent heel goed op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen in de sector en neemt ons daar proactief in mee. Kortom een zeer betrouwbare, kwalitatief uitstekende en bovenal prettige partner!

Akke WiersmaCollege van Bestuur Stichting Voila

Vanuit de ervaring bij verschillende besturen, is de samenwerking met Concent altijd bijzonder goed bevallen. Ik heb Concent een paar jaar als partner moeten missen. Het was voor mij een pré dat de twee besturen waarvoor ik momenteel werkzaam ben, wel gebruik maken van de dienstverlening van Concent. Het kantoor heeft veel ervaring, kennis en expertise in huis. Het verloop onder personeel is laag, de medewerkers zijn heel betrokken en bekend met ons en wij met hen. De lijntjes zijn dan ook kort, wat maakt dat we heel collegiaal kunnen samenwerken. Ik heb daardoor geen behoefte aan een eigen financiële en personele administratie, in ons geval zelfs geen controller. Als ik wil weten hoe we ervoor staan, dan bekijk ik het dashboard en mail of bel een van onze directe contactpersonen. Ik kan Concent als partner zeker aanbevelen. Het geeft rust en vertrouwen om te weten dat de administratie op orde is!

Chris DamBestuurder De Akker

Als Scholengroep Wijzer maakten we in 2023 een fusie door waarbij Concent een cruciale rol speelde in de administratieve totstandkoming hiervan. De gefuseerde schoolverenigingen waren gelukkig al jarenlang klant bij Concent waardoor de persoonlijke contacten al gelegd waren. Met name rondom de personeelsadministratie, bekostigingssystematiek en crediteurenadministratie bleek de fusie meer voeten in de aarde te hebben dan verwacht. Concent heeft ons geholpen om de juiste stappen hierin te zetten zodat de fusie geen vertraging opliep. De directe beschikbaarheid van medewerkers van Concent bleek hierin van toegevoegde waarde. Door mee te denken in mogelijkheden kwam de administratieve uitvoering van de fusie soepel tot stand. In het kort: Concent heeft bewezen een deskundige en betrouwbare partner met aandacht voor persoonlijke relaties te zijn en daarom bevelen we Concent van harte aan bij andere scholengroepen.

Erik VerbeekLid College van Bestuur Scholengroep Wijzer

De samenwerking tussen KyK en administratiekantoor Concent is simpelweg uitstekend te noemen. Vanaf het allereerste contact is het duidelijk dat snel schakelen en vriendelijkheid de norm zijn. De heldere dashboards bieden een overzicht dat cruciaal is voor onze bedrijfsvoering. De regelmatige contactmomenten zijn altijd inhoudelijk sterk, wat de waarde van deze samenwerking verder verhoogt. Wat deze samenwerking echt onderscheidt, is dat Concent niet alleen onze administratie beheert, maar ook actief meedenkt en samen met ons oplossingen realiseert. Kortom, een partner die ons versterkt in onze ‘Krêft Yn Kollektyf’.

Remco VeldhuizenBusiness Controller stichting KyK

Samen voor een gezonde balans

Knikker

Samen voor een gezonde balans

Knikker